SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Aeon Athletics so sestavljeni v skladu s slovensko zakonodajo, predvsem z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Lastnik in upravljalec spletne trgovine Aeon Athletics, dostopne na povezavi https://aeonathletics.com/ (v nadaljevanju: “spletna trgovina” ali “spletno mesto”) upravlja podjetje Aeon Athletics Group d.o.o., Polje 9Z, 6310 Izola (v nadaljevanju tudi  “Aeon Athletics” ali “ponudnik”), ki je tudi ponudnik storitev v povezavi s spletno trgovino. 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Aeon Athletics, pravice in obveznosti uporabnika in Aeon Athletics ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z uporabo te spletne trgovine kupec potrjuje, da je star 15 let ali več, ali če je mlajši od 15 let, da je prejel soglasje staršev ali skrbnika za soglašanje s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju: “splošni pogoji”).  

Aeon Athletics si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletnem mestu https://aeonathletics.com in začnejo veljati s trenutkom objave ali kasneje, po preteku določenega obdobja, če bo tako zapisano. Aeon Athletics bo zagotovil, da bo obvestilo o spremembi splošnih pogojev jasno razvidno na spletnem mestu.

Soglašanje s temi splošnimi pogoji v celoti je pogoj, da lahko uporabljate storitve, ki jih Aeon Athletics omogoča preko spletnega mesta. Če ne soglašate s temi splošnimi pogoji, ste nemudoma dolžni prenehati uporabljati naše storitve. Enako velja v primeru, da ne soglašate z naknadnimi spremembami splošnih pogojev.

1. Podatki o podjetju:

Ime podjetja: Aeon Athletics Group d.o.o.
Sedež podjetja: Polje 9Z, 6310 Izola, Slovenija, EU
ID št. za DDV: SI10173960
Matična številka: 8701580000
Elektronski naslov: support@aeonathletics.com
Poslovni račun: SI56 1010 0005 8664 237 odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.
Vpisan v Poslovni Register Slovenije pri: Okrožno sodišče Koper
Vpis v Poslovni Register Slovenije dne: 27.08.2020

2. Definicije pojmov

  • Uporabnikje oseba, ki uporablja spletno mesto in spletno trgovino, ki deluje na tej spletni strani (v nadaljevanju: “uporabnik” ali “vi”).
  • Članje uporabnik, ki opravi registracijo na spletni strani ponudnika.
  • Gostje uporabnik, ki ne opravi registracije na spletni strani ponudnika. 
  • Kupecali potrošnik je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v sistemu spletne trgovine podjetja Aeon Athletics.
  • Spletna trgovinapodjetja Aeon Athletics je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

3. Uporaba spletnega mesta

Uporaba spletnega mesta je pogojena s temi splošnimi pogoji, vključno z veljavnimi predpisi Republike Slovenije na tem področju. Z uporabo spletnega mesta vsak uporabnik:

  • izrecno soglaša s splošnimi pogoji uporabe;
  • se obvezuje, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;
  • se obvezuje, da storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katere koli vsebine in/ali oglasa, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom ter moralo;
  • odgovarja za poznavanje in spoštovanje veljavnih predpisov Republike Slovenije, ki se nanaša na uporabo spletnega mesta,
  • soglaša, da storitev ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršne koli druge namene kot tiste, ki so določeni v teh pogojih;
  • ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe; 
  • ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;
  • ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov vsebine spletnega mesta, ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev ali njegovi programski in strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam.

4. Prijava

Z registracijo na spletnem mestu postanete član. Pravico do nakupa v spletni trgovini Aeon Athletics imajo registrirani člani in gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik vpiše svoj ime, priimek ter elektronski naslov, na katerega prejme svoje uporabniško ime in geslo, ki mu jih je dodelil sistem. Če želi uporabnik svoj naslov elektronske pošte ali geslo spremeniti, lahko to kadarkoli stori na svojem uporabniškem profilu.


5. Postopek nakupa

a) Košarica
Izbira izdelkov: V spletni trgovini izberite izdelek in lastnosti izdelka (npr. velikost, barvo, ipd.) ter kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Pri tem vam sistem izda obvestilo o tem, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, na izdanem obvestilu kliknite križec in se vrnete nazaj v spletno trgovino.

Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Na blagajno« in sistem vas pripelje v blagajno, kjer izpolnite vse potrebne podatke. V tem koraku lahko ustvarite svoj uporabniški profil, če odkljukate “Ustvarite račun?”. 

Pod razdelkom “Vaše naročilo” lahko pregledate količino, vrsto, velikost in ceno izdelkov, ki jih imate v svoji nakupovalni košarici in ki jih boste z oddajo naročila kupili. 

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se vam (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico.

Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na ikono košarica in v košarici klikniti ikono, ki prikazuje koš za smeti ali količino izdelka s klikom na “–” nastaviti količino izdelka na 0.

b) Blagajna
Za dokončanje naročila morate v košarici klikniti “Na blagajno” in izpolniti vsa potrebna polja.

Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, država, naslov, kraj, poštno številko, e-mail naslov in tel. številka), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo vašega izdelka.

Strošek dostave: se obračuna po ceniku dostavnih služb.

Način plačila: Izbirate  lahko med več načini plačila, in sicer: plačilo s kreditno kartico, neposredno bančno nakazilo, PayPal, plačilo po povzetju, Klarna, iDeal ali Apple Pay.

Kuponi: Če imate veljaven kupon za popust ali želite vnovčiti e-darilno kartico, podatke kupona vpišite v ustrezno polje in kliknite gumb »Unovči kupon«.

Pregled naročila: Pod razdelkom “Vaše naročilo”  so prikazani izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena posameznega izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni, še preden  zaključite naročilo.

Zaključek naročila: Pregledate lahko posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ste ga izbrali in vsebino nakupovalne košarice. Naročilo potrdite s klikom na gumb “Kupite sedaj”.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše “Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.”

c) Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu spletnega mesta so vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila v njegovem profilu (klik na ikono, ki prikazuje človeka), pod razdelkom “Naročilo”.

Aeon Athletics lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (opisano zgoraj), le da je potrebno ob zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so omogočene enake možnosti plačila.

6. Potrošnikova pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ne glede na to se je podjetje odločilo, da bo podaljšalo rok odstopa od pogodbe na 30 dni. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na   dostopnim na https://aeonathletics.si/pages/product-return-form ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, ki se avtomatsko posreduje po elektronski pošti na naslov: support@aeonathletics.com ali z navadno pošto na naslov Aeon Athletics Group d.o.o., Polje 9 Z, 6310 Izola – Isola, Slovenija.

Račun, izjava o odstopu ali obrazec za odstop od pogodbe mora biti obvezno priložen tudi v vrnjenem paketu, da lahko ponudnik poveže vrnjen izdelek z ustreznim kupcem oz. plačilom.

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe ponudniku vrniti prejete izdelke. Potrošnik vrne izdelke na naslov: Aeon Athletics Group d.o.o., Polje 9Z, 6310 Izola – Isola, Slovenija.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina).

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ker želimo, da se odstop od pogodbe lahko opravi  hitro in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • oblačila z vidnimi sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija, cigaretni dim…) so higiensko oporečna in bistveno zmanjšajo vrednost blaga, za kar je potrošnik odgovoren.

Potrošnik ob vračilu blaga podjetju pošlje izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Vračilo plačila bomo opravili najpozneje v 14 (štirinajstih) delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga (v to vračilo niso vključeni stroški vračanja blaga).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na plačilno metodo uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Če potrošnik uporabi promocijsko kodo, ki velja samo ob določenih pogojih (primer: kupiš 2, dobiš 3), samo delno odstopi od pogodbe (oziroma ne vrne vseh artiklov) in ne ustreza več pogojem promocijske kode, potem promocijska koda ni več veljavna. V tem primeru vrednost naročila temelji na preostalih artiklih v naročilu brez uporabljene promocijske kode. Če potrošnik uporabi promocijsko kodo, ki vključuje brezplačno darilo in odstopi od pogodbe, mora prejeto darilo vrniti s preostalimi izdelki. Če tega ne stori, se vrednost obdržanega darila/artikla odšteje od končnega zneska vračila.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri nakupu kopalk in spodnjega perila. V skladu s 7. točko prvega odstvka 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe za nakupa blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Darilno pakiranje prav tako predstavlja izjemo od pravice do odstopa od pogodbe in se ne vrača , saj v skladu s 4. točko prvega odstvaka 135. člena predstavlja storitev, ki jo podjetje v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.    

Potrošnik tudi ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

7. Cene

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

8. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Aeon Athletics in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupec naredi naročilo. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Aeon Athletics kot za kupca.

Kupoprodajno pogodbo kupec prejme v elektronskem sporočilu, ki ga prejme ob zaključku naročila. Pogodba je prav tako v elektronski obliki shranjena na strežniku Aeon Athletics in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

9. Načini plačila

Spletna trgovina Aeon Athletics omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kreditno kartico, 
  • plačilo s PayPal,
  • plačilo z Apple Pay,
  • neposredno bančno nakazilo,
  • plačilo po povzetju.

10. Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v skladu s pogoji poslovanja Pošte Slovenije ali dostavnih služb. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da kupca v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti v skladu s pogoji poslovanja dostavnih služb. Aeon Athletics izbrani dostavni službi priskrbi kontakt kupca. Dostavna služba poskrbi za komunikacijo s kupcem glede dostave. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je naveden pred oddajo naročila. 

Naročila naročena med delovniki pred 14 uro in za katera prejmemo plačila takoj, poskusimo odposlati še isti dan. Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 14 uro, odpošljemo v roku 2 (dveh) do 5 (petih) dni po prejemu plačila. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. Vsa prednaročila pa bodo odposlana v roku 14-21 (štirinajst do enaindvajset) dni po opravljenem naročilu.

Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu odpošljemo po prejemu nakazila na TRR in sicer pod enakimi pogoji kot navedeno v prejšnjem odstavku. 

Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo naslednji delovni dan oziroma takoj, ko je to mogoče.

Potrošnik lahko koristi brezplačno dostavo v primeru naročila s skupnim zneskom artiklov nad 90€.

11. Izdaja računa

Aeon Athletics po plačilu naročenih izdelkov v paketu pošlje račun. Na računu so razčlenjeni cena ter stroški poštnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

12. Menjava izdelka

Če potrošnik želi zamenjati izdelek za drugega, mora to najprej sporočiti preko spletnega obrazca.

Ker želimo, da to lahko opravite hitro in brez težav, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • oblačil z odstranjeno originalno etiketo ne sprejemamo za menjavo,
  • oblačila z vidnimi sledmi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija, sledi pranja) niso primerna za menjavo, ker so higiensko oporečna.

Potrošnik pošlje nepoškodovan izdelek na naslov:

Aeon Athletics Group d.o.o.      
Polje 9Z
6310 Izola

V paket priložite račun ali obrazec.

Ko ponudnik artikel prejme in preveri stanje, bo pripravil kupon v vrednosti naročila. Ponudnik bo prav tako uredil brezplačno pošiljanje za zamenjavo. Potrošnik lahko kupon uporabi za kateri koli artikel, prav tako pa lahko k naročilu doda še druge artikle.

13. Kuponi

Promocijske kode in E-darilne kartice prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih.

V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. 

Za uporabo kupona, izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico.  Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila. V polje “Promocijska koda” ali “E-darilni kartica” vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb “Uporabi kupon”. Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost e-darilne kartice avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. V primeru, da je znesek vašega naročila višji od vrednosti e-darilne kartice, poravnate razliko z doplačilom v gotovini na zgoraj navedene plačilne načine. V primeru, da je znesek vašega naročila nižji od vrednosti kupona, lahko razliko vrednosti izkoristite pri naslednjem naročilu. Nato oddate spletno naročilo.

14. Odgovornost za neskladnost blaga

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

  •  ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, Aeon Athletics pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

    (v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je Aeon Athletics dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če Aeon Athletics dokaže, da:
    – za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    – je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
    – javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

Aeon Athletics ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je Aeon Athletics potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren Aeon Athletics, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil Aeon Athletics, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.    

Aeon Athletics odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko Aeon Athletics in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti Aeon Athleticsa kot prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno v predhodnih dveh odstavkih tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti Aeon Athleticsa kot prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih tega člena. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če Aeon Athletics kot prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. 

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil Aeon Athletics, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega člena, upravičen da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Obe pravici prenehata v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler Aeon Athletics ne izpolni svoje obveznosti iz tega člena. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero Aeon Athletics obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od Aeon Athleticsa zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.     

Potrošnik lahko od Aeon Athleticsa zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko Aeon Athletics obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje Aeon Athletics  obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če Aeon Athletics nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. 

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka tega člena so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Aeon Athletics lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, Aeon Athletics zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • Aeon Athletics ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je Aeon Athletics poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
  • Aeon Athletics je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da Aeon Athletics ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero Aeon Athletics  obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik Aeon Athleticsu na stroške Aeon Athleticsa vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi Aeon Athletics.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti Aeon Athletics v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik Aeon Athleticsu sporoči osebno, o čemer mu Aeon Athletics izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku Aeon Athleticsu, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik Aeon Athleticsu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, Aeon Athletics o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, Aeon Athletics potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, Aeon Athletics vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

15. Varnost

Aeon Athletics uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji Stripe in PayPal.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja Aeon Athletics.

16. Varovanje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Aeon Athletics zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

17. Komunikacija

Aeon Athletics bo v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo stopil le, če bo uporabnik v to izrecno privolil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Aeon Athletics spoštoval.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
b) pošiljatelj bo jasno razviden,
c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
d) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

18. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Aeon Athletics omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda. Aeon Athletics ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so na kakršenkoli način žaljivi, neprimerni ali, ki po prosti presoji ponudnika, drugim uporabnikom in obiskovalcem spletnega mesta ne nudijo koristi.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Aeon Athletics ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na Aeon Athletics.

19. Intelektualna lastnina

Spletna trgovina Aeon Athletics in vsi podatki na njej, kot npr. slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja.

20. Omejitev odgovornosti

Aeon Athletics se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih podjetje ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Aeon Athletics kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

21. Izključitev odgovornosti


Aeon Athletics si pridržuje pravico onemogočiti spletno mesto ali onemogočiti dostop do njega zaradi tehničnih ali drugih težav ter vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani.

22. Pritožbe in spori

Aeon Athletics spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-naslova: support@aeonathletics.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Aeon Athletics bo v petih delovnih dneh potr     dil, da je pritožbo prejel, kupcu sporočil časovno obdobje obravne ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Aeon Athletics se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Aeon Atheltics prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov (v skladu z 32. členom ZlsRPS)

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Aeon Athletics, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svojem spletnem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

23Spremembe splošnih pogojev

Ti splošni pogoji začnejo veljati in se uporabljati z dnem objave in so v vsakokrat veljavni različici dostopni na https://aeonathletics.si/pages/general-terms-conditions

Uporabniku svetujemo, da si te splošne pogoje pred nakupom v celoti prebere in shrani za morebitno kasnejšo uporabo.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev. Spremenjeni splošni pogoji bodo vsakokrat objavljeni na spletni strani ponudnika. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe      ne soglaša, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta https://aeonathletics.com. Z vstopom na spletno mesto potrjujete, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinjate.

24. Informacija o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo

Spletno mesto https://aeonathletics.com je izdelano na Shopify platformi. Čas nalaganja strani v povprečju znaša 3 sekunde. Spletno mesto je združljivo s sodobnimi spletnimi brskalniki Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Edge, Android Browser, Opera, IOS, Maxthon in podobnimi sistemi. Delovanje je preverjeno nemoteno v sodobnih omrežjih Telekom Slovenije, T-2 network, Siol, Amis, Telemach in ostalimi ponudniki z ustrezno in primerljivo tehnično opremo.

25. Jezik splošnih pogojev

Nakup je možen v slovenskem, angleškem, slovaškem, italjanskem in nizozemskem jeziku.


Objavljeno dne: 18.10.2024