SPLOŠNA VPRAŠANJA
Koliko časa bo trajalo, da prejmem naročilo?
Vedno se potrudimo, da vsa naročila pošljemo čim prej. Če ste naročili artikel, ki je na zalogi, bi morali naročilo prejeti v 1-5 delovnih dneh, odvisno od države, v kateri živite. Če ste artikel prednaročili, lahko najdete datum dostave v opisu artikla.
Kako izbrati pravo velikost?
Vodnik po velikosti boste našli poleg vsakega artikla. Navedena je tudi višina modela in velikost, ki jo model nosi. Če ste med velikostmi, vam svetujemo, da izberete večjo velikost.
Kakšne so možnosti plačila?
Uporabljamo Stripe (kreditno kartico), PayPal, Apple Pay, neposredno bančno nakazilo in gotovino po povzetju.
Kako lahko izkoristim kupon za popust?
Svoj kupon za popust lahko uporabite na strani za plačilo.
Zakaj po oddaji naročila nisem prejel ali prejela e-pošte?
Če niste prejeli e-pošte s podrobnostmi o naročilu, preverite mapo »promocije« ali »neželena pošta«. Če tam ne najdete sporočila, ste morda med oddajo naročila napačno črkovali svoj e-poštni naslov.
MENJAVE IN VRAČILA
Kako lahko zamenjam svoje artikle?
Vaše artikle lahko zamenjate v 90 dneh po prejemu naročila. Artikli morajo biti v novem stanju: neoprani, nepoškodovani z etiketami in v originalni embalaži .
Postopek menjave izdelkov:
1. Izpolnite obrazec na tej povezavi: MENJAVA IZDELKOV
2. Pošljite nam paket na naslov:
Aeon Athletics Group doo
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenija
3. Paketu ne pozabite dodati računa, dobavnice ali tega obrazca, sicer ne bomo mogli povezati vašega vračila z naročilom.
4. Ko prejmemo vaš paket, vam bomo isti dan poslali potrditven email z vašim kuponom. Ta kupon boste lahko porabili tudi za pošiljanje.
Kako lahko vrnem svoje naročilo?
Artikle lahko vrnete v 14 dneh po prejemu naročila. Artikli morajo biti v novem stanju: neoprani, nepoškodovani z etiketami in v originalni embalaži.
Svetujemo, da predmete pred pranjem vedno preizkusite.
Postopek vračila izdelka:
1. Izpolnite obrazec na tej povezavi: VRAČILO IZDELKA
2. Pošljite nam paket na naslov:
Aeon Athletics Group doo
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenija
3. Paketu ne pozabite dodati računa, dobavnice ali tega obrazca, sicer ne bomo mogli povezati vašega vračila z naročilom. Ko prejmemo vaše artikle, boste prejeli potrditveni email.
4. Vračilo kupnine bo obdelano v 14 delovnih dneh od prejema paketa. Vračilo boste prejeli na enak način, kot je bilo narejeno vaše plačilo.
Kdo krije stroške pošiljanja v primeru menjave?
Pošiljanje v naše skladišče krije kupec, medtem ko pošiljanje nazaj kupcu krije Aeon Athletics Group. Po opravljeni menjavi boste prejeli kupon za vaš artikel + znesek stroška pošiljanja, tako da boste lahko celo dodali druge artikle v paket in izkoristili brezplačno pošiljanje.
Kdaj bom prejel/a vračilo za vrnjene artikle?
Vračilo kupnine bo obdelano v 14 delovnih dneh od prejema paketa.
Prejel/a sem poškodovan artikel, kako poteka reklamacija?
Trudimo se, da so naši artikli brezhibni, vendar se lahko zgodi, da ima artikel tovarniško napako.
Vsi naši artikli so testirani in za njimi 100% stojimo. Vse artikle s tovarniškimi napakami bomo zamenjali na naše stroške. Če artikel ni na zalogi, vam bomo povrnili kupnino.
Postopek reklamacije izdelka:
1. Izpolnite obrazec na tej povezavi: REKLAMACIJA IZDELKA
2. Prejeli boste potrditveni email, na katerega odgovorite s slikami poškodovanega artikla
3. Ni nam treba pošiljati artikla. Če je napaka razvidna, bomo reklamacijo uredili na podlagi slike.
4. Če bomo potrebovali še dodatno razlago, vas bomo kontaktirali